لوازم بهداشتی برای سفر

تفریح در هنگام سفر و ماجراجویی مهم است. اما تمیز ماندن و رعایت بهداشت فردی نیز به همان اندازه مهم می‌باشد. استقبال از فضای باز به این معنی نیست که باید نیازهای بهداشت شخصی خود را در خانه رها کنیم. هنگام برنامه ریزی برای استراحت در کمپ، لوازم بهداشتی برای سفر بسیار به کار ما میایند. و می‌توانیم بهداشت خود و همسفران‌مان را در نظر داشته باشیم. این نکات موثر را برای تمیز ماندن در طول یک سفر امتحان کنیم.

برند استرالیایی آیرونمن Ironman4x4 که شهرت جهانی در طراحی و تولید سیستم تعلیق و کمک فنر آفرود دارد، در کنار تجهیزات آفرود خود، لوازم کمپینگ و بهداشتی را هم تولید کرده که در این مقاله به بررسی انواع آنها خواهیم پرداخت. در صورتیکه نیاز به دیگر لوازم کمپینگ برای سفر ماجراجویانه خود دارید می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

 

 

لوازم بهداشتی برای سفر

 

 

۱. دوش سفر خود را همراه‌ ببرید

اگر با این نگرانی که باید در نزدیکترین رودخانه حمام کنید، به یک سفر ماجراجویانه می روید، خبر خوبی برای شما داریم. دوش های قابل حمل می توانند کمپینگ را برای مدت طولانی آسان تر کنند. و راهی راحت برای تمیز ماندن و رعایت بهداشت فراهم کنند. در Ironman 4×4، دوش های کمپینگ و چادرهای دوش فوری در دسته لوازم بهداشتی برای سفر موجود است. تا بتوانید حریم خصوصی و تمیزی را در یک بسته کامل داشته باشید! یک روز مفرح پر از گل و لای و ماجراجویی‌های آفرودی،  زمانی که بتوانید بعد از آن تمیز و راحت شوید، بسیار مفیدتر و جذاب‌تر خواهد بود.

انواع دوش کمپ در لوازم بهداشتی برای سفر

آیرونمن در حال حاضر سه مدل دوش برای سفر معرفی کرده است. دوش پدالی، دوش خورشیدی و دوش شارژی. بسته به نوع مصرف و سلیقه‌تان می‌توانید یکی از این دوش‌ها را از این لینک سفارش دهید.

دوش سفر پدالی

دوش سفری آیرونمن مثل بقیه دوش های کمپ نیست. نیازی به برق ندارد. نیازی به آویزان کردن ندارد. و فشار خوبی هم دارد. دوش Eco-Pressure با فشار دادن پدال ۱۲ لیتری (دارای پمپ محفظه دوگانه) فشار آب پایدار، ایجاد می کند. با استفاده از پدال پمپی، دوش سریع و راحتی خواهید داشت. ساختار این دوش به گونه‌ای است که می‌توانید با آن ظرف و ظروف و اطراف کمپ را هم تمیز و پاکیزه کنید.

 

دوش سفری آیرونمن

 

دوش صحرایی خورشیدی

جنس این دوش به گونه‌‌ای است که بر اثر انرژی خورشیدی گرم می‌شود. و با دماسنج درج شده در ان می‌توانید دمای دلخواه خود را ببینید. به راحتی آن را از درخت یا جایی آویزان کنید و با ماشه طراحی شده در آن دوش بگیرید.

 

دوش سفری

 

 

دوش شارژی

در لوازم بهداشتی برای سفر، دوش شارژی می‌تواند بسیاری از نیازهای شست و شوی شما را حل کند. این دوش با برق ۱۲ ولت و یا فندلی ماشین شارژ می‌شود. و در کمپ یا حین سفر می‌توانید از فشار مطلوب آن برای تمیزکاری لذت ببرید.

 

دوش حمام سفری ISHOWER001

 

 

۲. توالت کمپینگ را فراموش نکنید

در طول کمپ و یا سفر ماجراجویانه، بسیار پیش میاید که نیاز به دستشویی پیدا کنیم. اما دستشویی صحرایی همیشه هم بهداشتی و تر‌و‌تمیز نیست! بهتر است در بین لوازم بهداشتی برای سفر خود، یک توالت کمپر داشته باشیم. توالت سفری آیرونمن دارای مخزن آب و تخلیه است. که یکی از مهمترین نیازهای شما را در طول سفر کمپینگ و آفرودی حل و فصل می‌کند. پس همین حالا به این لینک سر بزنید.

 

توالت کمپر ۱۲ لیتری

 

۳. اتاقک حمام و دستشویی در لوازم بهداشتی برای سفر

این مسئله بسیار مهم است که در طول کمپ، حریم خصوصی افراد تا حد قابل قبولی حفظ شود. یک نکته حیاتی برای تمیز ماندن در طول سفر کمپینگ این است که شاید نخواهیم از فضای باز به عنوان حمام استفاده کنیم. چه زمانی که می‌خواهیم دوش بگیریم. یا زمانیکه می‌خواهیم لباس عوض کنیم. و چه زمانیکه نیاز به دستشویی داریم. آیرونمن با معرفی اتاق حمام و دستشویی این موضوع را برطرف کرده. این اتاقک به آسانی در باربند ماشین آفرودی نصب می‌شود. و با چند حرکت ساده برپا خواهد شد. برای دیدن جزییات و ثبت سفارش این محصول می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اتاقک حمام و دستشویی برای سفر

 

 

۴. چک لیست لوازم بهداشتی برای سفر ایجاد کنید

گاهی اوقات، به راحتی لوازمی که برای بهداشت فردی نیاز داریم را از یاد می‌بریم. و شاید از آن چشم پوشی می‌کنیم. یک چک لیست جداگانه بسیار حائز اهمیت است. که برای تمیز ماندن در سفر به چه چیزهایی نیاز دارید و بر اساس آن لوازم بهداشتی برای سفر خود را بچینید.

این چک لیست می تواند شامل مایع دستشویی، سطل آب مخصوص شستشو ظروف و شستشوی بدن، شامپو و صابون، کیسه زباله، کرم، مسواک، خمیر دندان، نوار بهداشتی، دستمال مرطوب و ضدعفونی کننده دست باشد. با خیال راحت به آن لیست اضافه کنید تا نیازهای خود را برآورده نمایید. شما می توانید با یک سیستم ذخیره سازی قابل حمل در وسیله نقلیه خود، برای لوازم بهداشتی، انباری ایجاد کنید. در Ironman 4×4 یک ارگانایزر لوازم سفر موجود است که می توانید از آنها برای سازماندهی وسایل ضروری حمام و بهداشتی در حین سفر استفاده کنید. برای مشاهده مشخصات این ارگانایزر به این لینک سر بزنید.

 

ارگانایزر لوازم کمپ

 

۵. زباله، زباله و باز هم زباله

اطمینان حاصل کنید که از دستورالعمل‌های مناسب برای دفع زباله‌های انسانی، پیروی می‌کنید. همراه‌ داشتن کیسه زباله و پسماند به شما کمک می‌کند تا طبیعت زیبا را با زباله‌ها تخریب نکنید. همراه‌ داشتن لوازم بهداشتی برای سفر و دانش مناسب در مورد آسیب نزدن به محیط زیست، به این معنی است که می توانید بدون ایجاد آلودگی در کمپینگ‌ها حس آرامش و مطلوبی داشته باشید. آیرونمن کیسه ۱۰ عددی تجزیه پذیر برای پسماند‌ها تولید کرده که می‌توانید از طریق این لینک آن را مشاهده کنید.

حرف آخر

اهمیت بهداشت فردی در طول سفر به قدری مهم است که توجه نکردن به آن می‌تواند باعث بروز بیماری و حساسیت در بدن ما شود. و یا آسیب جدی به طبیعت بزند. در اینجا به مهمترین لوازم بهداشتی برای سفر اشاره کردیم. و پیشنهاد دادیم که همیشه یک چک لیست برای مصارف بهداشت فردی برای خود تهیه کنیم. و قبل از شروع سفر ماجراجویانه آنها را تهیه نماییم. تا لذت سفر ما چند برابر شود.

ایران ایرونمن نماینده انحصاری برند آیرونمن در ایران است. برای مشاهده دیگر لوازم کمپینگ و تجهیزات آفرود می‌توانید به وبسایت ایران آیرونمن مراجعه نمایید. یا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی با شماره ۲۸۴۲۴۸ ۰۲۱ در تماس باشید.