سایبان سفری و چادر باربند آفرود

صاحبان ماشین آفرودی اگر می‌خواهند سایه بیشتری برای سفرهای کمپینگ و ماجراجویی های آفرود داشته باشند، روی وسیله نقلیه خود سایبان سفری و چادر باربند نصب می‌کنند. قبل از خرید اولین سایبانی که می‌بینید، فراموش نکنید که بهترین فاکتورها مانند طراحی، پوشش، وزن، فرآیند نصب و موارد دیگر را در نظر بگیرید. هنگام خرید سایبان سفری برای ماشین خود، این عوامل را مرور کنید تا بتوانید خودرو آفرود خود را کاملا مجهز کنید.

برند استرالیایی آیرونمن Ironman4x4 یکی از مشهور‌ترین شرکت‌های تولید تجهیزات آفرود می‌باشد. و در این بین یکی از باکیفیت‌ترین مجموعه سایبان‌های آفرودی را به بازار عرضه کرده است. در این قسمت به بررسی چند فاکتور مهم در انتخاب سایبان و چادر سقفی خواهیم پرداخت. برای دیدن جدیدترین محصولات آیرونمن در  چادر سقفی به این لینک مراجعه نمایید.

 

سایبان سفری

 

میزان سایه در سایبان سفری

یک سایبان خوب، از باربند ماشین آفرود شما بیرون می‌آید تا سایه‌ای عالی برای شما فراهم کند. اما همه طرح‌ها شبیه هم نیستند. به همین دلیل است که میزان سایه ارائه شده توسط سایبان یکی از مهمترین جزئیاتی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت.

برای مثال، سایبان‌های سقفی در Ironman 4×4 شامل طرح‌هایی هستند که مستقیماً از باربند ماشین به جلو کشیده می‌شوند تا نور شدید آفتاب، باد، باران  و فراتر از آن را بپوشانند. شما می‌توانید این نوع سایبان‌ها را در سه اندازه مختلف (۱۳۷، ۲۰۰ و ۲۴۴ سانتیمتر) در دسترس پیدا کنید. بنابراین می‌توانید راحت ترین سایه را برای نیازهای خود داشته باشید.

سایبان‌ سفری آیرونمن همچنین شامل مدل‌های 270 درجه‌ای خفاشی هستند. که دور ماشین آفرودی قرار می‌گیرند. تا پوشش و سایه بیشتری در طول وسیله نقلیه ایجاد کنند. همه این سایبان‌ها گزینه‌های قابل اعتمادی هستند. بنابراین قبل از هر سفر بهترین گزینه را برای نیازهای خود در نظر بگیرید. برای مشاهده این محصولات می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

 

 

پروسه نصب در سایبان سفری و چادر باربند

این عامل بسیار اهمیت دارد که هنگام راه اندازی سایبان سفری و چادر باربند خود چندان دغدغه زیادی نداشته باشید. هر چقدر باز و بسته کردن آنها بی دردسر و در مدت زمان کمتری انجام بگیرند طبیعتا برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود. هنگامی که صحبت از افزایش ماجراجویی در فضای باز به میان می‌آید، فرآیند راه‌اندازی سایبان سفری و چادر باربند برای وسیله نقلیه شما عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید.  سایبان 270 درجه ایرونمن 4×4 DeltaWing XTR را می‌توان با طراحی مستقل خود در چند ثانیه تنظیم کرد. و هر مکانی را در آن واحد به سایه تبدیل کرد.

چه در حال راه‌اندازی کمپ، لذت بردن از یک استراحت ناهار خوش منظره باشید، یا صرفاً به دنبال پناه بردن از عوامل محیطی و آب و هوایی باشید. استقرار سریع و بدون دردسر یک سایبان خفاشی 270 درجه یا یک چادر سقفی می‌تواند تجربه شما در فضای باز را دوباره تعریف کند.

برای مشاهده انواع سایبان سفری و چادر باربند آیرونمن به این لینک مراجعه نمایید. تا بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

 

سایبان آفرود

 

 

سایبان خفاشی بدون پایه

در برخی از انواع سایبان‌های خفاشی، راه اندازی و نصب آنها بدون پایه هم امکان‌پذیر است. این امکان باعث می‌شود تا در سریع‌ترین حالت ممکن سایبان خفاشی خود را برپا کنید. ساختار این سایه‌بان‌ها به شکلی مستحکم است که ۲۷۰ درجه سایه را بدون برپایی پایه‌های آن برای شما فراهم خواهند کرد. همچنین در صورت وجود باد شدید و طوفان، می‌توانید از چهار طرف پایه‌های آن را بیرون بکشید و از سرپناه خود لذت ببرید.

برای مشاهده انواع سایبان خفاشی بدون پایه به این لینک مراجعه فرمایید.

 

سایه بان خفاشی

کیفیت ساخت سایبان و چادر باربند

یکی از بزرگترین فاکتورهایی که در هنگام خرید سایبان سفری و چادر باربند باید در نظر گرفت میزان استحکام تجهیزات آن است. روی موادی سرمایه‌گذاری کنید که شرایطی را که انتظار دارید در سفرهای آفرودی‌تان با آن مواجه می‌شوید را برطرف کند. مرغوبیت جنس بکار رفته همیشه حرف اول و آخر را می‌زند.

از آنجایی که سفرهای ماجراجویانه می‌توانند شما را در بسیاری از شرایط آب و هوایی و غیر قابل پیش‌بینی بگذرانند، به دنبال سایه بان و چادر سقفی باشید که محافظت همه کاره را در برابر باد، آفتاب، باران و رگبار فراهم کند. به عنوان مثال، سایبان فوری در Ironman 4×4 دارای اتصالات نایلونی است که در برابر بادهای شدید و دمای بسیار سرد محافظت خوبی از شما و همراهان‌تان می‌کند.

 

چادر باربند

 

 

قابلیت ضد آب و ضد پوسیدگی

سایبان سفری و چادر باربند آیرونمن همچنین دارای یک پوشش مناسب با درجه محافظت در برابر نور UV50+ برای جلوگیری از پوسیدگی و همچنین برای قوی و پایدار ماندن در سفرهای خارج از جاده است. حتما و حتما سایبان و چادری برای سفر خود تهیه کنید که در طول سفر از نفوذ آب، گرد و غبار و عواملی که باعث پوسیدگی می‌شوند به خوبی جلوگیری کنند. سایه‌بان و چادر سقفی ساخته شده توسط آیرونمن دارای پوشش پلی کتان استاندارد است. که یکی از بهترین متریال‌هاست و خیال‌تان را تا حد بسیار خوبی راحت خواهد کرد. برای مشاهده انواع چادر باربند آیرونمن می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

در صورتیکه نیاز به دیگر تجهیزات کمپینگ برای سفر آفرودی دارید به این مقاله رجوع کنید.

 

 

سایبان و چادر سقفی

 

 

پایه‌های اتصال قدرتمند در سایبان و چادر باربند

بی شک تحمل وزن اصلی بر دوش پایه‌ها است. در ساخت سایبان سفری و چادر باربند آیرونمن از پایه‌های مستحکم آلومینیومی استفاده شده تا مقاومت خوبی در برابر وزن بالا و یا شرایط نامساعد جوی از خود نشان دهند. بنابراین از استحکام پایه‌ها و مواد بکار رفته در اتصالات اطمینان کافی پیدا کنید.

 

سایه بان مسافرتی

 

 

اتاقک جداگانه برای سایبان سفری و چادر باربند

این امکان را هم در نظر بگیرید که سایبان و چادر انتخابی شما دارای قابلیت اضافه کردن اتاقک به آنها را داشته باشد. در صورت اضافه کردن اتاقک به آنها، هم فضای خصوصی و سایه بیشتری را ایجاد می‌کنید و هم می‌توانید وسایل غیر ضروری خود را در انجا قرار دهید تا فضای ایده آل و راحتی داشته باشید. برند آیرونمن برای تمامی سایبان و چادر سقفی خود اتاقک سایبان و اتاقک چادر سقفی را ارائه کرده است. برای مشاهده انواع اتاقک‌ها می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

 

چادر و سایبان ماشین آفرود آیرونمن

 

گارانتی و ضمانت نامه معتبر

همواره در نظر داشته باشید که سایبان و چادر سقفی که می‌خواهید تهیه کنید، شامل گارانتی و ضمانت نامه معتبر باشند. یکی از مزیت‌های سایبان و چادر آیرونمن اینست که تمام محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر ارايه می‌کند. تا هیچ گونه مشکل و چالشی نداشته باشید.

 

حرف آخر

چه در حال ماجراجویی با ماشین افرود خود باشید چه در منظره‌ای جذاب و دیدنی کمپ کرده‌اید، استفاده از سایبان سفری و چادر باربند، برای شما و همراهان‌تان بسیار کاربردی و کارآمد خواهد بود. با در نظر گرفتن عوامل مختلف می‌توانید بهترین سایبان و چادر سقفی متناسب خود را پیدا کنید. در این مقاله سعی کردیم برخی از این فاکتورها را معرفی کنیم. که تمرکز اصلی ما در این خصوص بر محصولات آیرونمن Ironman بوده است.

برای مشاهده دیگر تجهیزات آفرود و لوازم کمپینگ آیرونمن می‌توانید به وبسایت ایران آیرونمن مراجعه نمایید. یا برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص مجهز کردن ماشین آفرودی خود با شماره ۲۸۴۲۴۸ ۰۲۱ در تماس باشید.