تعویض کمک فنر نیسان سافاری

نیسان سافاری یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار در دسته بندی خودروهای آفرودی است. این خودروی قدرتمند و قابل اعتماد برای سفرهای آفرودی و مسیرهای خاکی طراحی شده است. یکی از عناصر مهم در سیستم آمادگی آن برای شرایط سخت، کمک‌های فنر آن می‌باشد. تعویض کمک فنر نیسان سافاری نقش مهمی در تحمل فشار و لرزش‌ها در مسیرهای تاهموار ایفا می‌کند. با گذشت زمان و استفاده مداوم، کمک‌های فنر ممکن است خسته شده، آسیب دیده و کارایی خود را از دست بدهند. و بنابراین نیاز به تعویض داشته باشند. در این مقاله، به بررسی فرایند تعویض کمک فنر در نیسان سافاری می‌پردازیم.

تمرکز ما در این مطلب بیشتر روی سیستم تعلیق و کیت ارتفاع برند آیرونمن برای نیسان سافاری است. شرکت استرالیایی آیرونمن Ironman4x4 نزدیک به ۶۰ سال است که یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین کمک فنر‌ها را برای ماشین آفرودی طراحی و تولید می‌کند. و شاید به صراحت بتوان گفت بهترین و باکیفیت‌ترین جایگزین برای کمک فنر فابریک نیسان سافاری باشد. در ادامه به بررسی انواع و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت.

 

کمک فنر نیسان سافاری

 

انواع کمک فنر نیسان سافاری آیرونمن

در طول استفاده و با گذشت زمان ممکن است کمک فنر فابریک، کارایی خود را از دست بدهد. اولین قدم در تعویض کمک فنر، تهیه قطعات جدید است. شما باید کمک‌های فنر جدیدی که مناسب برای مدل و سال خودروی نیسان سافاری هستند را تهیه کنید. آیرونمن در جدیدترین و به‌روز‌ترین تکنولوژی خود، در سه مدل کمک فنرهای خود را تولید و روانه بازار کرده است. هرکدام از این کمک فنر‌ها برای مصرف و کاربری خاصی هستند. که بسته به نیاز و نوع استفاده شما از نیسان سافاری می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و سفارش دهید. کمک فنر های تقویت شده با کمک فنر نیتروگس آیرونمن نسبت به کمک فنر های فابریک نیسان سافاری قطر بیشتری داشته و حجم بالایی از روغن در آن جای می‌گیرد. همچنین باعث بالا رفتن هندلینگ، کاهش استهلاک و افزایش زاویه ورود و خروج خودرو می‌شود. برای بررسی انواع کمک فنر آیرونمن به این لینک مراجعه کنید.

کمک فنر نیتروگس

اگر قصد تعویض کمک فنر فابریک نیسان سافاری را دارید. و می‌خواهید ماشین‌تان هندلینگ مناسب و بهره‌وری بهتری داشته باشد، کمک فنر نیتروگس می‌تواند راهگشا باشد. فقط باید توجه کنید این نوع کمک فنر از گاز نیتروژن برای باز و بسته شدن استفاده می‌کند. و به دلیلی نرمی بالایی که دارد بیشتر مناسب استفاده شهری است تا استفاده آفرودی. بنابراین زمانی این گزینه بهترین انتخاب شما خواهد بود که فقط ۳۰ درصد مواقع به آفرود می‌روید. یا نمی‌خواهید بودجه زیادی برای تعویض کمک فنر صرف کنید.

 

سیستم تعلیق نیتروگس

 

کمک فنر فومسل

اگر استفاده شما از نیسان سافاری پنجاه درصد مصرف شهری و پنجاه درصد مصرف آفرودی است، بهترین کمک فنر نیسان سافاری برای شما، کمک فنر فومسل آیرونمن می‌باشد. کمک فنرهای فومسل قطر بیشتری نسبت به کمک فنر نیتروگس دارند. قطر بیشتر روغن بیشتری را شامل می‌شود. همچنین استحکام این کمک فنرها نسبت به نیتروگس بیشتر است.

 

کمک فنر فومسل

 

کمک فنر فومسل پرو نیسان سافاری

در حال حاضر به‌روز‌ترین تکنولوژی در میان کمک فنرهای آیرونمن متعلق به کمک فنر فومسل پرو است. این کمک فنر نیسان سافاری بیشتر برای مصارف آفرودی کاربرد دارد. اگر در ۷۰ درصد مواقع در حال ماجراجویی و آفرود هستید. بهترین انتخاب شماست. اگر با نیسان سافاری خود به سفر های اکتشافی و مسیرهای ناشناخته سفر می‌کنید فومسل پرو پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. یا اگر قصد شرکت در مسابقات دارید یا برگزار کننده تورهای آفرود هستید حتما از این کیت کمک فنر لذت خواهید برد.

 

کمک فنر نیسان سافاری

 

راهکار افزایش ارتفاع و تقویت فنربندی نیسان سافاری

تعویض فنر نیسان سافاری

در کنار تعویض کمک فنر نیسان سافاری، پیشنهاد می‌کنیم فنر لول‌های آن را نیز تعویض کنید. تمام فنرهای Ironman به گونه ای طراحی شده‌اند که یک سواری ایمن و راحت را فراهم کنند. و در عین حال فاصله اضافی از زمین داشته باشند. این کار هم باعث افزایش ارتفاع ماشین و تحمل وزن بالای آن می‌شود، و هم سیستم تعلیق و فنربندی نیسان سافاری را تا حد مطلوبی ارتقا می‌دهد. کیت ارتفاع نیسان سافاری Y60 و Y61 شامل چهار عدد فنر لول می‌باشد. فنر لول‌های آیرونمن مخصوص نیسان سافاری، ارتفاع خودرو را از ۵ تا ۱۵ سانتیمتر افزایش می‌دهند. بسته به میزان بار و وزن خودرو می‌توانید یکی از سه مدل فنر آیرونمن را تهیه کنید. فنر سبک برای بار کم و تحمل وزن کم، فنر متوسط و فنر سنگین برای بار سنگین و تحمل وزن بالا پیشنهاد می‌شود.

 

تعویض کمک فنر نیسان سافاری

 

کمک فرمان برای نیسان سافاری

در برخی خودرو ها مثل نیسان سافاری Y60 و Y61 برای کاهش ضربات وارده از طرف چرخ‌ها به سیستم فرمان، از کمک فرمان استفاده می‌شود. یکی از راه های افزایش کیفیت رانندگی و کاهش استهلاک در نیسان سافاری تقویت کمک فرمان آنها است.

کیت ارتفاع کامل نیسان سافاری

شاید بتوان گفت بهترین انتخاب برای کسانیکه می‌خواهند به طور کامل زیربندی و سیستم تعلیق نیسان سافاری را ارتقا دهند، استفاده از کیت ارتفاع نیسان سافاری آیرونمن است. این کیت شامل چهار عدد کمک فنر آیرونمن، چهار عدد فنر لول، یک کمک فرمان، پابه میل موجگیر، اسپبیسر فنر، کسترپیلت، میل فرمان و مندل است. برای سفارش این کیت جذاب می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

 

کیت کمک فنر نیسان سافاری

 

مزایای تعویض کمک فنر نیسان سافاری با آیرونمن Ironman4x4

  • افزایش هندلینگ و بهبود عملکرد در آفرود و شهر
  • کاهش قابل توجه میزان ضربات به کابین و شاسی
  • دفع گرمای حاصل از حرکت
  • استحکام و دوام بیشتر نسبت به نوع فابریک
  • قطر و حجم بیشتر
  • افزایش ایمنی و بالا رفتن راندمان
  • دارای گارانتی سه ساله بی قید و شرط

نکات مهم در خصوص تعویض کمک فنر نیسان سافاری

  • بهتر است تعویض کمک فنر ماشین آفرود خود را به متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه بسپارید.
  • شرکت ایران آیرونمن شما را به معتبر‌ترین مراکز تعویض کمک فنر خود می‌سپارد.
  • قبل از انتخاب کمک فنر، نوع مصرف، میزان بار و تحمل وزن را در نظر داشته باشید تا مناسب‌ترین نوع آن را برای خود تهیه کنید.
  • از قطعه اورجینال و گارانتی معتبر خود هنگام خرید مطمئن شوید.
  • برای مدتی رانندگی خودرو را پس از تعویض کمک فنر تست و آزمایش کنید تا از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.
  • با مشاوران شرکت ایران آیرونمن در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

جمع بندی

چه به دنبال کمک فنر جایگزین برای نیسان سافاری یا ارتقاء آن باشید، چه نیاز به راهکارهایی برای افزایش ارتفاع خودرو دارید، آیرونمن تمام آنها را برآورده می‌کند. همچنین سواری نرم‌تر، هندلینگ بهتر و ایمنی بالاتری را با طیف وسیع کمک فنرهای آیرونمن تجربه خواهید کرد. در این مقاله به بررسی تعویض کمک فنر نیسان سافاری پرداختیم. و کمک فنرهای آیرونمن را بر اساس سبک رانندگی و نوع مصرف‌تان، بهترین جایگزین معرفی کردیم. و مزایای آن را برشمردیم.

اکنون قطعات سیستم تعلیق آفرود آیرونمن را در وبسایت ایران آیرونمن نماینده انحصاری این برند در ایران، مرور کنید. تا نیسان سافاری 4×4 خود را به بهترین ها مجهز نمایید. برای دریافت مشاوره تخصصی نیز می‌توانید با شماره ۲۸۴۲۴۸ ۰۲۱ در تماس باشید.